FAQ

BESTELLEN & ONTVANGEN

Wij en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte.

Niet (alles) ontvangen? In uw account kunt u zien of wij alles verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, dan kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dan gaan we meteen op zoek!
1. Zoek eerst naar het product dat u wilt kopen. Leg het dan via de zwarte knop in uw digitale winkelmandje. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen door rechtsbovenin op het winkelwagentje te drukken. Controleer het winkelwagentje, kies er eventueel voor om het product in te laten pakken en druk op de zwarte knop DOOR NAAR AFREKENEN.
 
2. Wanneer u niet ingelogd bent dan heeft u de mogelijkheid om op de knop INLOGGEN te drukken. Bent u nog geen klant van ons dan kunt u verdergaan met afrekenen door uw gegevens in te vullen.
 
3. Kies de gewenste bezorgmethode met eventuele extra opties zoals avondlevering.
 
4. Kies één van onze betaalwijzen, check of alles klopt en druk op de knop bestelling plaatsen als u wilt afrekenen.

Nee, om uw gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u die wel annuleren.

Tijdens het afrekenen kunt u kiezen voor verschillende bezorgopties van PostNL die op dat moment beschikbaar. Sommige bezorgopties zijn alleen mogelijk op bepaalde dagen waardoor het kan verschillen welke opties u te zien krijgt. Indien uw pakket door de brievenbus kan dan verzenden wij altijd met DHL Buspakje de eerst volgende dag (ma-za).
Bezorgoptie Bezorgmoment Kosten
Thuisbezorgd De volgende dag

Gratis vanaf € 50**Onder de € 50,- | betalen  €6.75

Meestal krijgt u binnen een paar minuten een e-mail met de bevestiging of uw bestelling is gelukt. In enkele gevallen kan het zijn dat deze mail in de spambox is terecht gekomen. Wanneer u een account bij ons heeft dan kunt u ook in uw account bekijken of de bestelling gelukt is.